21 czerwca 2017

Suwnice półbramowe



suwnice półbramowe

UDŹWIG Q [t]
ROZPIĘTOŚĆ L [m]
WYSOKOŚĆ PODNOSZENIA Hp [m]
SPOSÓB STEROWANIA
DO PRACY W
TYP
10 15
wg zamówienia
nadajnik radiowy
w hali
SPB
kaseta z przewodem
na zewnątrz
kabina specjalnych warunkach

Suwnice półbramowe produkcji JN PROJEKT stanowią optymalne rozwiązanie przy transporcie ładunków do około 10t i rozpiętości do 15m, do takich wymiarów stanowią najbardziej ekonomiczne rozwiązanie w wielu branżach przemysłu. Suwnice półbramowe z powodzeniem realizują procesy transportu poziomego i pionowego w halach, magazynach i na placach składowych. Zaletą zastosowania tego typu suwnic jest brak konstrukcji wsporczej w środkowej części hali oraz możliwość wykorzystania jednego toru jezdnego zamocowanego na słupach konstrukcji hali. Ten rodzaj dźwignic pracuje z wykorzystaniem jednego toru jazdy umiejscowionego na podłożu oraz drugiego, znajdującego się na wysokości dostosowanej do warunków pracy i możliwości konstrukcyjnej hali. Istnieje możliwość zabudowy mechanizmów napędu jazdy na czołownicy górnej, dolnej lub na obu czołownicach. Przy napędach zabudowanych na górnej czołownicy koła jezdne czołownicy poruszającej się po posadzce mogą być bez obrzeży i poruszać się po płaskiej blasze lub nawet po samej posadzce. Sprawia to, że na posadzce nie są instalowane żadne wystające elementy, które mogłyby przeszkadzać w pozostałych procesach transportowych w hali jak i w ruchu pieszych.

Dźwigary naszych suwnic półbramowych mają konstrukcję skrzynkową, tzw. blachownicę lub też wykonywane są z profili walcowanych. W naszych rozwiązaniach stosujemy wiele wariantów połączenia dźwigara z czołownicami, co pozwala na optymalne dopasowanie suwnicy do hali i realizowanych w niej procesów transportowych.

Warianty wyposażenia:

  • z wciągnikiem elektrycznym linowym
  • z wciągnikiem elektrycznym łańcuchowym
  • możliwość zabudowy kilku wciągników na jednej suwnicy
  • z napędami jazdy i podnoszenia wyposażonymi w silniki dwubiegowe
  • z napędami jazdy i podnoszenia wyposażonymi w silniki jednobiegowe sterowane za pomocą przemienników częstotliwości
  • możliwość zmniejszenia wysokości zabudowy i wysokości dźwigara w niskich halach
  • przystosowane do pracy w tandemie
  • dostosowanie do pracy kilku suwnic na jednym torowisku, również do współpracy z istniejącymi suwnicami
  • z dedykowanymi elementami do wykrywania przeszkód na drodze haka i konstrukcji suwnicy, tzw. czujniki antykolizyjne
  • zabudowa dodatkowej instalacji elektrycznej lub pneumatycznej na suwnicy do zasilania urządzeń podwieszonych na haku
  • przystosowane do systemów zasilania w postaci szynoprzewodów, firanek kablowych, trolei
  • inne – wykonania specjalne uzgodnione z klientem